rh 7.0, gcc a problemy

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Leden 4 11:08:44 CET 2001

Karel Zak wrote:

>  Obavam, se ze mozna tak u politiku protoze zakony si vybrat nemuzu ty
> musim "natvrdo" prozit, ale software, OpenSource software? Tady jste
> nikoho nevolil, tady jste nikomu ze svych dani plat nedal. Tady muzete
> jen pomoci, jit jinam a nebo si polibit... Tvurce OpenSource se musi jen
> narodit a zemrit, vice nic...
>
>  Jinak k politikum je to velmi dobra poznamka :-)

Vite, me pripada trochu uchylne tvrzeni typu: "Ja to vyvyjim pro sebe a jestli chcete
pouzivejte to taky." Zalezi na tom, co kdo chce. Me se libi, ze Linux je, ze jde
pouzivat, ze v nem jdou psat aplikace, ale bude si muset jeste prodelat spoustu
porodnich bolesti, nez dojde do nejake stabilni podoby. Nejsem buhvijakej superman,
ale pripada mi, ze udrzovat monoliticke jadro je v tehle fazi uz nesmysl. Vim, ze to
sem nepatri, ale nejak jsem frustraci z pomaleho vyvoje musel ventilovat. Ja vim, ze
ted mi spousta lidi rekne, proc se do toho nezapojim a nenapisu to, ale tak to podle
me neni. Kdyz je to na jednoho moc velky kolac, musi se rozdelit. Nechci si hrat na
deda vseveda, ale podle vlastni zkusenosti to tak funguje. Nemuzete neustale po
jakekoli zmene testovat vsechno, jestli se nekde neco nepokazilo. Musite vedet, ze
tohle a tohle funguje a zmena byla tady a tady, pak muzete lepeji chyby hledat.

Fuj, zase jsem vygeneroval kopu vaty, kterou vsichni zname....

Libor