OT: 19" RACK pro Pentium s AT zdrojem

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Leden 4 12:08:55 CET 2001

No ako nad tym rozmyslam stale ma nenapada problem preco to nevyrobit.
Jedna 19" skatula vyrobena s kovu nemoze byt taka draha, 1000 - 2000
korun maximalne, zdroj stoji par korun, mozno by este stalo za to pridat
jeden ventilator dopredu, nech je to pekne chladene, vyvjest vypinac,
klavesnicu a monitor do prednej steny, elektrika vyvod vzadu, natret
to na bielo, pripadne este diody tam fuknut a skatula je na svete.
vyrobne naklady mininalne.samozrejme atesty ziadne, ale nie je to predsa
urcene ako priemyselne PC. Myslim ze do 5 000,- Sk by sa to malo zmestit.
Samozrejme hromadna vyroba by rucne asi neprichadzala do uvahy, ale
jeden - dva kusy pre vlastnu potrebu by sa dali vyrobit si myslim ...

ps: dokonca ma napadaju aj dalsie sialenosti napriklad obliect to do
    kevlaru a ziskavame nepriestrelnost, v neoprene zase vodovzdornost,
    atd atd :-))) ale myslim ze sme uz hodne OFF topic, o chvilu na nas
    spravca postve svojho dobermana :)

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk