OT: 19" RACK pro Pentium s AT zdrojem

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Leden 4 12:23:11 CET 2001

Preji prijemny den

----------
> [...]
> jsou rovnez samostatne drahe (pokud se vubec samostatne daji sehnat), navic
> jsou alespon v nekterych pripadech usity na miru jejich specialnimu
> hardwaru. Ted je mi to uz fuk, ale kdyby tenkrat nekdo vyrabal krabicu
> plechovu zo zdrojom za rozumnu cenu, byl bych mu byval povdecen. Je ale
> mozne, ze neni prilis moc lidi, kteri by ji koupili. Ale kdovi. Dnes se da
> vzit normalni nabusene pecko a pouzivat jako server. Kdyby jich par mohlo
> byt jeste v rozumnych casech v racku, mohl by z nich byt docela levny a
> kompaktni cluster (nebo obecne serverova farmicka).

Mel jsem stejny problem - 2 pc do racku - nakonec vyreseno obycejnymi
policemi a desktop provedeni.
Ted budem potrebovat asi 5 dalsich pc do racku - budto server 2U nebo
zase stavba do dektopu -4U.
Je to zajimave, ale nikde  jsem nic takoveho rekneme do 5 tisic (nebo mene)
nenasel.
Takze pokud by nekdo vedel o nejakych peknych casech primo do racku,
prosim dejte vedet. Nepotrebuji zadne spec vlastnosti - neprustrelnost atd..

s pozdravem

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705