Emacs a "copy" - omluva

Jiri Dobes bobes na bigfoot.com
Čtvrtek Leden 4 13:38:22 CET 2001

Na vine bylo K - nejak v nem nefunguje Alt. Vzhledem k tomu,
ze mi i hodnpadalo, tak jsem problem vyresil jednoduse
- reinstalaci KDE1...

		Jirka

Jiri Dobes wrote:

> Dobry den,
>
> nainstaloval jsem si SUSE linux 7.0. S velmi neprijemnym
> prekvapenim jsem zjistil, ze nefunguje zkopirovani regionu pomoci
> Meta-w. (Ale "cut" pomoci Ctrl-w funguje). Nemohu najit v manualu jak
> na to. Jsou tam popsany nejaky "mysi" prikazy. Ale kdo ma na tu mys
> porad sahat :=( Mohli byste mi pomoci?
>
>                 Jirka

*  Jiri Dobes <bobes na bigfoot.com> http://www.bigfoot.com/~bobes *
*  Phone:  ++ 420 / 2 / 2435 7564                               *
*  Dept. of Technical Mathematics,  Fac. of Mech. Engineering   *
*  CTU Prague, Karlovo nam. 13, Praha 2, 121 35, Czech Republic *