Startovaci scripty

TNX webmaster na novibra.cz
Čtvrtek Leden 4 14:02:50 CET 2001

Dobry dne.
Muzete mi prosim doporucit nejake howto, kde bych se docetl, jak delat
startovaci scripty? Resp. by mi stacilo vysvetleni, co znamenaji ty rc0.d -
rc6.d, jaky je mezi nimi rozdil. Potrebuji, aby se mi pri startu spoustel
ndc a taky mysql server. Zkousel jsem nastavit mysql podle manualu. Ale tam
pisou, ze mam umistit mysql.server do patricneho adresare ma serveru, coz
me moc nerekne. :-(
Dival jsem se, kde jsou umistene scripty treba u samby a httpd, ze bych to
udelal podle nich, ale jsem z toho jelen.

A jeste bych mel dalsi dotaz. Kdyz jsem hledal ty sctipty, tak jsem tam
nasel, ze se spousti named. Ale aby mi fungovalo DNS, tak musim rucne
spustit ndc nebo to dat do /etc/rc.d/rc.local
Takze tomu moc nerozumim. Ja jsem myslel, ze named a ndc jsou jedno a totez.
Muzete mi nekdo poradit v cem je rozdil?

Diky

Honza
Jan Kovar
Novibra Boskovice s.r.o.