Startovaci scripty

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 4 14:39:38 CET 2001

On Thu, 4 Jan 2001, TNX wrote:

> Dobry dne.
> Muzete mi prosim doporucit nejake howto, kde bych se docetl, jak delat
> startovaci scripty? Resp. by mi stacilo vysvetleni, co znamenaji ty rc0.d -
> rc6.d, jaky je mezi nimi rozdil. Potrebuji, aby se mi pri startu spoustel

Pokud mate RH , tak tam jsou skripty v /etc/rc.d/init.d/ v tech adresarich
s cislem jsou jen linky na ne aby se vedelo kdy ktery spustit nebo zastavit
pri dane runlevel. Dobre je do nejakeho se podivat jak zacina jakou ma
strukturu a okopirovat to. V RH je program chkconfig ktery dela ty
startovaci/spousteci linky podle informaci v hlavicce toho skriptu.