HOWTO dump-restore

Hlavatý Jiří jiri.hlavaty na EDITEL.CZ
Čtvrtek Leden 4 20:48:11 CET 2001

> mt -f /dev/st0 fsf 1    - prepoteci na zacatek, delam vzdy full backup
> dump -0uan -f /dev/st0 /dev/sda1
> dump -0uan -f /dev/st0 /dev/sda5
> atd..

neni mozne zadat cely disk, DUMP pristupuje primo na FS, tedy /dev/sda1 atd

> Tady me to trochu vadi, neda se zadat rovnou cely hdd sda ?
> Je lepsi davat
> zdroj jako /dev/sda1 nebo /home ?

/dev/sda1 je spravne :)

> No a druha vec mi vadi vice, nemam pres pokusy 100% jasno jak
> obnovit co
> potrebuju pres restore. man mi moc nerekl.

mne taky moc ne:) jasny je pouziti restore -i a nasledny interaktivni
pouzivani povelu ls,cd,pwd,add, jen prikaz extract ktery ma obnovit onzacene
sobory(adresare) prikazem add se neustale pta po nejakem 'Specify next
volume #:' ale co se tim mysli nechapu, snad device ktery se namontuje ? vi
nekdo ?

hlavaty