realaudio player

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 4 20:40:27 CET 2001

| Odesílatel: Krištof Petr <Petr na Kristof.CZ>

ano. Ukladat umi pouze realplayer plus, opet pouze pri vuli poskytovatele
signalu.

Neni

A co takhle odposlouchat komunikaci mezi prehravacem a serverem? Jinak do
woken existuji softy, ktere se tvari jako realplayer, ale misto prehravani
ukladaji. Jejich distribuce v usa byla zakazana, a tak zmizely z inetu, ale
nekdo je ve svych archivech urcite ma (xfileget, streambox vcr, vice viz
www.streambox.com).

| Existuje program vsound, coz je "digitalni loopback".
| Pustite ho jako wrapper na nejaky prehravac a on odchycene
| audio ulozi do souboru.

Ale to zase bude dvojite enkodovani, cimz ztrata jiz tak nizke kvality.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications