onboard zvukovka VIA VT82....

Ivan Gasparik gasparik na webglobe.sk
Pátek Leden 5 00:23:12 CET 2001

Dňa Thursday 04 January 2001 20:20 ste napísali:
> Ahoj
>     Podporu pro svou zvukovku jsem zakompiloval primo do kernelu z SuSE 6.4
> a spustil jsem modul pro konfiguraci zvuku v YAST2. Zvukovka se v poradku
> nasla, ale po
> potvrzeni to napsalo, ze nemuze nahrat modul (zakompiloval jsem to prece
> primo do jadra ???)
> Nevite nekdo co je spatne?

a ake jadro je v suse 6.4 ? asi to nebude prave to najcerstvejsie... s
podobnymi problemami som sa stretol aj ja - s roznymi jadrami to nechcelo
bezat vobec, teraz mam 2.2.18 ale este stale s nou nie som spokojny. bol som
napriklad nuteny ju zaviest ako modul, pretoze ked som ju dal napevno do
jadra, viackrat sa mi stalo, ze z nicoho nic prestala hrat hudba a z reprakov
sa ozval dost neprijemny (asi 15 kHz) ton, ktory som dokazal vypnut iba
rebootom. teraz zasa pri prechode mp3 seka (tiez dost neprijemne zvuky ;)).
snad by este stalo za to vyskusat posledne 2.4.0 jadro.
ivan.