Brana mezi telefonni siti, VoIP (a zase telefonem)

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Pátek Leden 5 12:32:35 CET 2001

> Mam nasledujici problem:potrebuji "protahnout" nekolik telefonnich linek
> do mista kam Telecom odmita kopat draty, bude tam ale bezdratova
> pocitacova sit. Napadlo nas tedy vyuzit ji. Sit je prevazne pod Linuxem,
> proto se obracim sem. Predstavuji si to tak, ze se signal s telefonni
> linky prevede na data, posle se bezdratovou siti tam kam patri, tam se
> prevede zpatky a posle se do telefonni site ktera je v budove
> instalovana. Moje otazka:
> Jake zarizeni pouzit pro prevod z telefonni linky na data? nasel jsem
> [...]

pokud na to mate malo penez tak je hw z www.linuxjack.com nejlepsi volba
u nas to dodava napr. www.ipex.cz

+ pstngw z www.openh323.org

pokud to ale chcete pro zakaznika, narazite asi na mensi problemy s
vyuctovanim

pokud to chcete delat profi, tak se zatim asi bez nejakeho komercniho
reseni neobejdete

nevim v jakem stadiu je implementace SIPu firmy www.vovida.com

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz