Brana mezi telefonni siti, VoIP (a zase telefonem)

Josef Svitak josef.svitak na hitech.cz
Pondělí Leden 8 07:49:44 CET 2001

Dobry den. V tomhle by nemel byt problem, jedna se o 4 linky. Zatim to
vypada na pouziti Internet Line Jacku/Phone jacku, pozadavky jsem nasel
na jednu linku 28.8 modemove pripojeni k Internetu. Na te bezdratove
lince krome techto telefonu pobezi jen pripojeni k Internetu rychlosti
max 64kbps.

--
S pozdravem

Josef SVITAK