proces :-0

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Pátek Leden 5 13:01:31 CET 2001

Dobry den

> Po "padu" (tj. havarii vedouci k ukonceni procesu) uz tezko muze
> nasledovat "vytuhnuti" (tj. situaci, kdy proces prestane reagovat).

To jsem asi spatne formuloval... Ono to tedy jen tuhne...

> Krome toho ten Xserver porad bezi:

   Aha , nicmene co by tedy mohl byt problem, kdyz Xserver i  apache bezi, muzu
se natelnetit odjinud... ale na monitoru jsou svisle siroke pruhy a mys ani
klavesnice nereaguje vubec na nic?

> ls -l /proc/N/exe? (kde N je pid toho pankace)

Tohle je vypis ls -l /proc/200/exe  (s ? nechodi...)
lrwx------   1 root     root           64 leden  5 12:55 /proc/200/exe -> [0303]:217126

   Nejsem z toho moc moudry... PID 0303 neexistuje tedy jestli to je vubec PID
neceho..(Vypis je pri normalnim behu)

> (Nejspis to bude nejaka hruza z KDE. Jinak proce
s se muze
> "pojmenovat" libovolnym zpusobem a dokonce to do jiste miry muze za behu i
> menit.)

   Dival jsem se v KDE ve spravci procesu (pri normalnim behu) a ma to (-:0)
neco spolecneho s xdm , vyuziva to protokol tcp na portu 1024 a je to ve stavu
LISTEN ....

Je mozne ze to je asi normalni, ale vypadalo to divne...  Domnival jsem se ze
to ma souvislost s tuhnutim  KDE ale asi ne..

Dekuji za Vasi predchozi odpoved

Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz