proces :-0

Neděle Leden 7 16:39:30 CET 2001

On Fri, 5 Jan 2001, Pavel Houdek wrote:

>    Aha , nicmene co by tedy mohl byt problem, kdyz Xserver i apache
> bezi, muzu se natelnetit odjinud... ale na monitoru jsou svisle siroke
> pruhy a mys ani klavesnice nereaguje vubec na nic?

Vubec na nic, tj. ani na Ctrl+Alt+{Fn,Bksp}?

> Tohle je vypis ls -l /proc/200/exe  (s ? nechodi...)
> lrwx------ 1 root root 64 leden 5 12:55 /proc/200/exe -> [0303]:217126

Hmm...nemate nahodou jeste jadro 2.0? 0303 je cislo zarizeni (hexa MMmm,
kde MM je major a mm minor, 0303 je asi /dev/hda3), 217126 je cislo inode
(viz find /prislusny_filesystem -inum X). Novejsi jadra (2.2+) by tam uz
misto tech hausnumer mely psat primo cestu. (Mimochodem, ten otaznik byl
jako otazka, nikoli soucast prikazu.)

>    Dival jsem se v KDE ve spravci procesu (pri normalnim behu) a ma to
> (-:0) neco spolecneho s xdm , vyuziva to protokol tcp na portu 1024 a
> je to ve stavu LISTEN ....

Mozna je to kdm, to pry nejak rado posloucha na 1024.