Jak spustit PostgreSQL

Sobota Leden 6 21:57:06 CET 2001

On Sat, 6 Jan 2001, Jan Kopecký wrote:

> Nainstaloval jsem si RedHat 6.2 cz plnou instalaci, ale nevim jak
> spustit Postgre. Snažil jsem se postupovat podle manuálu, ale
> nepodařilo se. Stále to pise, ze neni spojeni s databazi a ze mam
> zkontrolovat jestli postmaster poslouchá a jestli je vubec spusten.
> Nevim co s tim. Diky za odpoved.

Zkontrolujte, zda se Postgres spusti po startu Linuxu (treba programem
ntsysv). Pak je potreba zalozit databazi, coz se dela asi takhle:

su postgres
createdb test
exit
psql test

Cetl jste vubec dokumentaci a README k Postgresu v adresari
/usr/doc/postgres-* ??? Take byste nemel opakovat tak zurivym zpusobem sve
dotazy do konference a spise se zamyslet, proc Vam nikdo neodpovedel -
prectete si MetaFAQ konference, zejmena cast venujici se tvorbe subjektu a
pravidlum komunikace v konferenci. Take neocekavejte, ze Vam nekdo odpovi
okamzite po zaslani dotazu do konference. Nejsme placena podpora.