Rychlost 2.2.16 vs. 2.4.0?

Tomas Konir pmoje na scova.vabo.cz
Neděle Leden 7 13:14:19 CET 2001

Dne ne  7. leden 2001 12:06 jste napsal(a):

> Nemam BIGMEM. Konfigurace obou jader jsou velice podobne. Moje HW konf:
> Duron 800, 192MB, ABIT KT7 RAID, HDD 2xBarracuda SCSI LVD + Adaptec.
>
> Pro jaky procesor mate zkompilovana jadra? U mne je ve 2.2 pro PII a v 2.4
> pro Athlon. Jeste jednou pripominam, ze u verze 2.2.16 jde o jadro z
> distribuce RH7 pouze znovu nakonf. a prelozene. Zkusim jeste gener. 2.2.18.
> Nepredpokladam ale ze se v RH
> povedlo o tolik vyladit jadro.

To je zajimave. 2.2.18 je zkompilovane pro PII a 2.4.0 pro K7, ale prekvapuje
mne, ze na silnejsim hardware mate o tolik vetsi casy. Co se tyce jadra tak
je to cista 2.2.18 + openwall patch + hedrick ide patch. Mozna by se
vyplatilo, kdyby to vyzkouselo vic lidi a poslali svoje vysledky, at muzeme
porovnat. A o tom, ze by se RH podarilo urychlit jadro o tolik pochybuju.
btw test kompilace probihal na 2.4.0 ( to jen pro jistotu).

					moje
--
Tomas Konir
Student