Instalace cehokoliv...

Petr Liebl lieblp na atlas.cz
Neděle Leden 7 23:42:10 CET 2001

Zdravim.

Jsem novym uzivatelem L:inuxu.
Mam nainstalovany "jednoCDckovy" SuSe Linux verze 6.4 a do nej KDE 2.0.
Doufam, ze se Linux bude chovat k memu padajicimu modemu privetiveji nez
Windowz, a tak shanim programy (nejen) pro Internet.
Napr. ICQ atp. (ktera "verze" je "nejlepsi"?)

Ale mam tu jeden zasadni problem.
Neco je v RPM baliccich, neco v TARech atp. Ale jak se dozvim, kam to ten
zatracenej YaST nebo neco jinyho hodil??? Tot moje otazka prvni.

Otazka dalsi:
Mam rekneme TARy, ktere se MYSLIM "samy" neinstalujou, tzn. ze musim spustit
"./configure" a pak "make".
Jake parametry mam pred "instalaci" napsat do configure (vzhledem k
predeslemu vypisu konfigurace (SUSE64+KDE2) )???
Co se stane po tomto prikazu? Co se stane po prikazu "make"? Kde nakonec
najdu "spustitelny program"? (Jak se vubec doberu "konce"?)

A jeste jedna:
Stahl jsem jakysi "ANTHEM midi sequencer" at si taky muzu prehravat MIDI.
Ale v README to pise neco jako:
" First off, ensure that you have built the TSE3 library. You don't
necessarily have to install it, but it certainly doesn't hurt."
Mam ale pocit, ze tato knihovna prilozena neni... co s tim?
Jaky je nejlepsi "MIDI sequncer" (neboli MIDI "emulator" -ci jak se tomu
rika...)????

To jsou ZATIM (;-) asi vsechny otazky.
Za jakykoliv odkaz, "dokumentaci", radu ci cokoliv jineho budu VELMI vdecen.
Osobni mail je lieblp na atlas.cz.

Predem moc dik, Petr.
ATARI Zdar!

PS: Zatim jsem (vetsinu neuspesne) zkousel instalovat tyto balicky:
kanthem-0.0.6.tar.gz
kxicq2-0.0.4.tar.gz
kxicq-20000313-2.i586.rpm
libkmid-0.9.5-1.i386.rpm