Instalace cehokoliv...

Radek.Vybiral na vsb.cz Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Leden 8 02:49:15 CET 2001

On Sun, 7 Jan 2001, Petr Liebl wrote:

> Zdravim.
>
> Jsem novym uzivatelem L:inuxu.
> Mam nainstalovany "jednoCDckovy" SuSe Linux verze 6.4 a do nej KDE 2.0.
> Doufam, ze se Linux bude chovat k memu padajicimu modemu privetiveji nez
> Windowz, a tak shanim programy (nejen) pro Internet.
> Napr. ICQ atp. (ktera "verze" je "nejlepsi"?)

[ kraceno ]

Vsechny Vase otazky shrnu do jedineho URL:
http://www.cpress.cz/knihy/linux/

Tam najdete knihu Linux Dokumentacni projekt, coz je presne to, co
hledate.

Jiste, budete se zlobit, ze tam nenajdete presne navod, jak se proklikat
napr. Yastem, kdyz chcete zadat to a to.
Ale doufam, ze po precteni alespon nekolika zakladnich casti a take casu,
ktery tomu venujete, pochopite nekolik veci:

Linux neni nejaka nadstavba cehosi, kde se klika a klika...

SNAZTE SE POCHOPIT PRINCIPY, JAK SYSTEM FUNGUJE, KDE NAJIT CHYBOVE HLASKY,
KDE A JAK SE ORIENTOVAT V MANUALOVYCH STRANKACH.

Verte mi, hodne vas to obohati v prehledu, jak veci funguji....

I kdyz je stale vice (a je to dobre) smerovan Linux mezi "prosty" lid,
ktery nema zadne technicke nadani a chce ho jen ovladat, je nutne ho
PRIPRAVIT NA ZMENU, protoze zmena to je!
Pripravit se muzete tak, ze venujete SVUJ cas tomu, ze se seznamite s tim,
co mate vlastne nainstalovano. Necekejte, ze hned budete vsemu rozumet,
vsechny hlasky budou davat smysl, nic se nepokazi. Takovy system zatim
neexistuje...

Sledujte Internet a stranky, ktere pisi o Linuxu (v televizi mate stejne
jenom jeden bily text na cernem pozadi :)

DEJTE SI DO OBLIBENYCH STRANEK napr.
www.root.cz, www.linuxworld.cz, www.penguin.cz a dalsi.

Pokud jsem vas vydesil, ze BUDETE MUSET pro praci s Linuxem neco udelat a
namitnete, ze nemate cas, pak ho ale prosim neberte jinym , kdyz posilate
do konference stale stejne trivialni dotazy, ktere se daji najit v archivu
nebo v prvni manualove strance.

Omlovam se vsem ostatnim za netechnicky prispevek, ale situace si to zada.

	S pozdravem

		Radek Vybiral