xdmcp

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Pondělí Leden 8 09:47:37 CET 2001

ano, bylo to Xaccessem, dekuji :-/ - nenasel jsem nikde zadnou hlasku o
security, tak jsem se do Xaccess ani nedival

BTW nevite o nejakem Xterminalu pro DOS ??? seXappeal mi tuhne, eXceed
nenabizi zkusebni verzi (tada ano, na CD, ale ne ke stahnuti). Nebo pokud
byste vedeli o nejake minidistribuci linuxu s Xserverem pro Svga a podporou
par sitovek spustitelne z DOS image.

MP