NTLM + autorizacia

Marian Sabo sabo na cps.sk
Pondělí Leden 8 14:45:27 CET 2001

Zdravim

Pouzivam RH 6.2cz, Apache 1.3.12, php3
na sieti je domenovy server WinNT 4.0, do ktoreho sa kazdy user prihlasi.
Potreboval by som toto meno usera pouzivat v php skriptoch. Nainstaloval som
si a rozchodil do funkcnej podoby NTLM autentifikaciu, ktora mi ale nedokaze
overit usera (malo by to vraj robit automaticky, explorer 5.x u klienta ma
nastavenu doveryhodnost vysoku pre adresy z intranetu).
Podarilo sa mi to dostat do stavu, kedy si pytal meno/heslo/domenu, ale po
skusani roznych hesiel ma stale neoveri.
Na stranke autora (sourceforge) som neobjavil nic, co by ma posunulo dalej.

Ked viete niekto, kde robim chybu, skuste ma niekde nakopnut, mozem poslat
cas httpd.conf, pripadne .htaccess, apod.

M. Sabo