Co je na portu 1024

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pondělí Leden 8 14:55:21 CET 2001

# netstat -autep |less

Vypise process ID/name a nejake dalsi uzitecne informace o sitovem
spojeni

Michal

Dobry den!

    Dostal se mi do rukou server, ktery jsem mel za ukol upgradovat.
Byl na nem RH 6.0 a udelal jsem z nej 6.2. Az pote jsem zjistil,
ze to bylo hacknute. :-/
    Nasel jsem soubory, ktere si tam hacker nechal (mel je poctive
vypsane v textovem souboru) a smazal. Zda se to O.K.
    A ted jedna vec (mozna to s tim nesouvisi). Pokud udelam

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator

http://www.securities.cz