proces :-0

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Pondělí Leden 8 15:23:49 CET 2001

Dobry den

> Vubec na nic, tj. ani na Ctrl+Alt+{Fn,Bksp}?

Ne, je to absolutne tuhe.... Pokousel jsem se to nejak uchodit prez telnet, ale
bez vysledku (uchodit u mne = killnout co se da...)

> Hmm...nemate nahodou jeste jadro 2.0? 0303 je cislo zarizeni (hexa MMmm,
> kde MM je major a mm minor, 0303 je asi /dev/hda3), 217126 je cislo inode
> (viz find /prislusny_filesystem -inum X). Novejsi jadra (2.2+) by tam uz
> misto tech hausnumer mely psat primo cestu.

No pouzivam Debian 2.1 a standartni jadro v oficialni 5-ti CD distribuci...
tedy 2.0... Myslite, ze by pomohlo (od tuhnuti) pouziti novejsiho jadra?

find /dev/hda3 -inum 217352
(ted to ma zrovna inode num. 217352) nevypise vubec nic. (hda3 je moje ext2
particie s linuxem, pak mam jeste hda5 se swapem)

P.S. Neni to nahodou nejak "hacknute" ?? Mam poc v cvut sit a urcite se tady
najde spousta "ftipalku" ktery by to zvladli....

Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz