forwardovani e-mailu do programu

Mgr. Boris Kalinin, Microcomp s.r.o. boris na microcomp.sk
Pondělí Leden 8 18:01:34 CET 2001

dobry den,
rad by som vedel, ci ma niekto skusenosti s forwardovanim mailov do programu.
konkretne mam mailovy server, na ktorom su bezne mailove konta, ale jedno z nich
je specialne vyhradene na automaticke odpovedanie na prichadzajuce maily.
na toto konto sa budu posielat maily, ktore by mali byt forwardovane napr. cez
subor .forward urcitemu skriptu (Perl), ktory tieto prichadzajuce maily bude spracovavat.
ak niekto pozna nejaky sposob, a hlavne pravidla a nastavenia, aby sa to dalo takto
zrealizovat, budem velmi vdacny.

s pozdravom,

mgr. boris kalinin          cell. phone: +421 903 885 949
SCO UNIX support            tel: +421 87 6511 306
kalinin na microcomp.sk        fax: +421 87 6516 166
Microcomp Computersystem s.r.o.
Kupecka 9, 949 01 NITRA, Slovakia
http://www.microcomp.sk