forwardovani e-mailu do programu

Tomas Potok potok na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pondělí Leden 8 20:53:59 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Mgr. Boris Kalinin, Microcomp s.r.o. wrote:

> dobry den,
> rad by som vedel, ci ma niekto skusenosti s forwardovanim mailov do programu.
> konkretne mam mailovy server, na ktorom su bezne mailove konta, ale jedno z nich
> je specialne vyhradene na automaticke odpovedanie na prichadzajuce maily.
> na toto konto sa budu posielat maily, ktore by mali byt forwardovane napr. cez
> subor .forward urcitemu skriptu (Perl), ktory tieto prichadzajuce maily bude spracovavat.
> ak niekto pozna nejaky sposob, a hlavne pravidla a nastavenia, aby sa to dalo takto
> zrealizovat, budem velmi vdacny.

Tusim ste si v otazke aj odpovedal. Funguje to presne tak. Uz asi len, ze v
subore .forward napisete "|/cesta/k/programu".

Tomas

--
I have been infected, too.
Hi! I'm a .signature virus, copy me to your .signature to help me spread.