staroffice 5.2 cz(suse.cz) a java

Radek.Vybiral na vsb.cz Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Leden 8 21:31:43 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Miroslav Pragl wrote:

> prosim jakou verzi javy mam nainstalovat pro SO5.2 cz (ze suse)?
> hledal jsem na suse.cz ale v zadnem readme to neni popsano. pritom pri
> instalaci javu vyzaduje.
> (mam rh7)

Instaloval jsem to vcera na RH 7.0. Bohuzel je tam nutne zadat --nodeps.
Pokud mate RH 7.0CZ, tak tam dokonce nemusite mit ani vyzadovany balicek
xfnt*noarch.rpm, ktery chce instalace pro SuSE.

Kdyby byl dostupny SRPMS soubor, ze ktereho byl ten rpm balicek vyroben,
tak bych ho opravil pro RH. Bohuzel to na ftp.suse.cz nelze najit. Nevim,
asi je to zamer...

Takto zbyva pouzit volbu --nodeps a vsechno se mi nainstalovalo bez
problemu. Zkousel jsem Word a Excel a je to parada, vsechno se bez
probelmu nacetlo a ulozilo.

	R.V.