staroffice 5.2 cz(suse.cz) a java

miroslav.pragl na omega-optix.cz miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Leden 8 22:52:09 CET 2001

Ano, --nodeps jsem tam vrazil :-/

CZ RH nemam, takze jsem potreboval xfnt*.rpm - a pak jsem pul hodiny
zjistoval, ze jeste musim xfontserveru pridat nove fonty do cesty :-/

sofc pouziva cestu k sedu ktera je u RH jina nez u suse - ja proc mi to
netiskne nejen ze cewsky ale vubec

preklad je super - nowa baza danych proste rules :-)))

co dalsi 2 baliky (office player a tusim viewer)?

Jeste ze davaji SouthPark -))

MP