forwardovani e-mailu do programu

miroslav.pragl na omega-optix.cz miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Leden 8 22:46:54 CET 2001

Co mate za MTA?
Presne na toto jsou aliasy, napr. Majordomo pod postfixem:

postfix.conf:
alias_maps=..,hash:/etc/postfix/majordomo #seznam databazi s aliasy

v databazi majordomo je:
majordomo: "|/usr/lib/majordomo/wrapper majordomo"

nepotrebujete zadny .forward, ani ucet :-)

MP