Novell Netware + Linux

Libor Kuffa kuffa na sousos-zatec.cz
Úterý Leden 9 08:39:41 CET 2001

Hezky den

> [root na n424h05 /]# uname -a
> Linux n424h05.vse.cz 2.2.14-6.0.1 #1 Fri Apr 14 10:44:40 EDT 2000 i686
> unknown
> [root na n424h05 /]# ipx_configure --auto_interface=on --auto_primary=on
> ipx_configure: socket: Nepoípustný argument
> [root na n424h05 /]#
>
> 2. Muj dotaz:  Podezrivam svuj system z toho, ze nema zakompilovanu
> podporu ipx v jadre.  Nicmene, muzete mi prosim Vas rict, jak zjistim,
> ze podpora ipx v jadre skutecne neni? (podle neexistence souboru v
> adresari /proc/net/)?  Resp. jak se da zjistit, ze pro neco je / neni
> [...]

Nedavejte tam auto_interface=on a auto_primary=on, ale vyplnte ty hodnoty rucne - je to jistejsi. Mne to s auto hodnotami take nenabehne, ale kdyz tam zadam spravne parametry, nabehne to OK.
Duvodem je pry (jak jsem cetl v kteremsi chytrem manualu), ze stanice s Win9x maji spatnou implementaci IPX a auto hodnoty LINUXu se diky tomuto spatne nakonfiguruji - detekuji se totiz odposlechem sitoveho provozu.

Libor Kuffa