Novell Netware + Linux

Úterý Leden 9 16:14:55 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Martin Šlouf wrote:

> [root na n424h05 /]# ipx_configure --auto_interface=on --auto_primary=on
> ipx_configure: socket: Nepřípustný argument
> [root na n424h05 /]#

zkuste: modprobe ipx

Pokud to pomuze, doplnte do /etc/conf.modules radku:

alias net-pf-4 ipx

aby se to natahlo automaticky samo.

> 2. Muj dotaz:  Podezrivam svuj system z toho, ze nema zakompilovanu
> podporu ipx v jadre.  Nicmene, muzete mi prosim Vas rict, jak zjistim,
> ze podpora ipx v jadre skutecne neni? (podle neexistence souboru v
> adresari /proc/net/)?  Resp. jak se da zjistit, ze pro neco je / neni
> podpora v jadre?

Pokud mate moduly, pak pritomnosti modulu na disku (/lib/modules/*) nebo v
primo v pameti (lsmod), pokud je to primo v jadre, poznate to nejlepe
podle /proc/*.

--
                        Milan Kerslager