POP klient s definovatelnymi filtrami?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Leden 9 11:08:50 CET 2001

Ahojte,

existuje nieco ako fetchmail, ktory stiahne headre spravy,
posle ich externemu programu na vyhodnotenie a podla
navratoveho kodu sa rozhodne, ci spravu downloadne,
necha na servri alebo rovno zmaze?

Dovodom je, ze pokial som napr. na cestach a stahujem
si postu cez mobil, zaujimaju ma iba spravy z konkretnych
adries mensie ako nejaky limit, zname spamy a vselijake
sluzobne hlasenia chcem rovno zmazat a zvysok chcem
nechat na servri.

Uplne najlepsie by bolo, keby to fungovalo ako proxy,
t.j. poskytovalo by to POP server na localhoste,
ktory by videl len tie spravne spravy, ale to uz by
som asi chcel privela :-)

Zdravi
--
                                                Stano