POP klient s definovatelnymi filtrami?

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Úterý Leden 9 11:30:38 CET 2001

Ahoj,
nevim nakolik je to spravna myslenka - preci jen i ta filtrace bude
nejakou dobu trvat....

..ja to resim tak, ze mam jeste jeden mailbox, na nej z hlavniko
preposilam jen vybrany zpravy a z mobilu stahuju tohle konto.
Zpravy muzu aspon hned smazat a opet trosku casu usetrim
(nejde o penize, ale spis o nervy:))....
..jo, a po pulnoci si to co zustane v tomhle maiboxu necham
smazat (co prijde do ty doby si stahnu, nebo mam smulu a prectu
si to pres pine z hlavniho mailboxu - ale moc toho nechodi a taky
chodim spat pozde:))

JaCi

> existuje nieco ako fetchmail, ktory stiahne headre spravy,
> posle ich externemu programu na vyhodnotenie a podla
> navratoveho kodu sa rozhodne, ci spravu downloadne,
> necha na servri alebo rovno zmaze?
>
> Dovodom je, ze pokial som napr. na cestach a stahujem
> si postu cez mobil, zaujimaju ma iba spravy z konkretnych
 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191