Prava a ochrana dat pred zneuzitim

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Úterý Leden 9 12:50:31 CET 2001

Zdravim,
rad bych konzultoval otazku bezpecnosti dat pred kradezi v sambe.

Mam na serveru sambu a v ni sdilenu ruznych adresaru pro win. to je
normalka.
Dokazu zabezpecit aby se kazdy dostal jen tam kam ma povolen pristup.

Ted ale vzniknul novy zajimavy pozadavek. Sef rozhodl ze je treba zabezpecit
data pred kradezi ze serveru i pred uzivatelem ktery k nim ma ze stanice win
povolen pristup.

Da se nejak zajistit aby sli data otevirat ale nesli kopirovat ven ze
serveru?
diky za jakykoliv tip!

S pozdravem
Bretislav Duda
Rubicon group, spol. s r.o.
28. rijna 150, CZ-709 00, Ostrava, Czech Republic
Bretislav Duda - email: b.duda na rubicon.cz
mobil: 0603-463529 Tel./FAX: +420-69-6602391