cscacek a css

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 9 13:06:56 CET 2001

On 09/01/2001, Onofer Dusan wrote:

> mam s csacekom(2.1.5), apache(1.3.11) taky problem, ze aj ked
> prekoduvava vsetko ako ma, tak subory css - klienti (aj netscape a ie)
> nestiahnu.
>
> Pokial je csacek vypnuty tak stiahnu. Neviem si s tym rady a autor
> csacek prilis neodpoveda.

Mam stejnou konfiguraci,jenom Apache 1.3.12 a nic takoveho se mi nedeje.
Zkusil bych se mrknout, jestli mate pro koncovku css nastaveny MIME typ
na text/css. Pokud ne, pouzije se text/plain a Csacek se jej bude snazit
prekodovat. I kdyz by to teoreticky nemelo vadit, radsi bych si to
proveril.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas