Netscape 6.0 je lenoch

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Leden 9 11:44:18 CET 2001

On Tue, Jan 09, 2001 at 10:46:17AM +0100, Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:
> To je samozrejme pravda, nicmene jsme tu zjistili jeste jednu vec.
> Ma to tentokrat spojitost se Star Office 5.2 (lepe receno, na ni
> jsme pozorovali rozdily). Efekt je konkretne ten, ze na prakticky
> shodne HW sestave nabiha SO 5.2 kolegovi v minutach a mne nejvyse v
> desitkach vterin (tak 20-30).

A nelisi se nejak ty konfigurace SO? Treba mate jeden nastaveno, ze ma
nabihat vice aplikaci nebo tak neco ...

> Pricemz ja mam RH 7.0 CZ + KDE 2.0.1-1 a on RH 6.2 CZ + KDE 1.1.2.
> Oba dva mame Xserver z distribuci, tedy ja 4.0.1 a on (tusim) 3.3.6.
> Nakonec jsme zjistili, ze on pouziva predkompilovany kernel
> (2.2.14-6.0.1) z rpm a ja jsem si jej prekladal sam (2.2.18). Nemuze
> byt zakopany pes nekde v tom predkompilovanem kernelu?

Tady bych toho zakopaneho psa spise nehledal, protoze takovy program
behem sve cinnosti stravi v kernelu minimalni dobu (treba jenom
10-20%). Rozdil muze byt take v nastaveni parametru disku (hdparm),
kdy lze na stejne konfiguraci zlepsit rychlost prenosu dat I/O z disku
treba i petinasobne.

Na druhou stranu se ruzna jadra muzou lisit podporou IDE chipsetu,
memory managementem (v 2.2.18 jsou odstraneny nejake chyby a celkova
vylepseni) ... Tezko ale jadrem pomuzete celkovemu systemu tak, ze by
se obecne zrychlil na dvojnasobek.

--
   Martin Mačok
  underground.cz