Netscape 6.0 je lenoch

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Leden 9 10:46:17 CET 2001

> Od:     Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> 09.01.2001
09:20:05

> Protoze se asi nikdo zatim prilis seriozne nezabyval optimalizaci kodu.
> Vsechno je dost narychlo, takze se neni co divit. Navic Windowsova
> platforma ma vice uzivatelu a tim padem se ji venuje jiste vetsi
> pozornosti.

      To je samozrejme pravda, nicmene jsme tu zjistili jeste jednu vec. Ma
      to tentokrat spojitost se Star Office 5.2 (lepe receno, na ni jsme
      pozorovali rozdily). Efekt je konkretne ten, ze na prakticky shodne
      HW sestave nabiha SO 5.2 kolegovi v minutach a mne nejvyse v
      desitkach vterin (tak 20-30). Pricemz ja mam RH 7.0 CZ + KDE 2.0.1-1
      a on RH 6.2 CZ + KDE 1.1.2. Oba dva mame Xserver z distribuci, tedy
      ja 4.0.1 a on (tusim) 3.3.6. Nakonec jsme zjistili, ze on pouziva
      predkompilovany kernel (2.2.14-6.0.1) z rpm a ja jsem si jej
      prekladal sam (2.2.18). Nemuze byt zakopany pes nekde v tom
      predkompilovanem kernelu? Samozrejme, nevim jak by se tato vec
      projevovala s Netscape 6.0, ten jsem se zatim neodvazil nainstalovat:
      -)

Michal Vymazal