cdparanoia + generic scsi

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Leden 9 13:35:40 CET 2001

Setkal jsem se obdobnym problemem. Po tom, co jsem uspesne emuloval Atapi
ZIPku kvuli nastroji ziptool, ktery pracuje jen se SCSI jednotkami, me
napadlo emulovat i jednotku CDROM (CyberDrive). Po uprave konfiguraku a
prekladu jadra vse vypadalo zdanlive OK. Ale az do doby kdyz jsem chtel
grabovat audiostopy do mp3 za pomoci programu RipperX. To je jen graficke
rozhrani a pouziva cdparanoiu ke grabovani. Cdparanoia me stejne jako vam
zahlasila, ze nemuze najit platne scsi a vnucovani parametru nezabralo.
Jenze na rozdil od vas jsem emulaci zrusil a pokorne se vratil k puvodnimu
ide.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz