cdparanoia + generic scsi

Daniel F. Hrouzek dhrouzek na stratosfera.cz
Úterý Leden 9 13:57:38 CET 2001

> Setkal jsem se obdobnym problemem. Po tom, co jsem uspesne emuloval Atapi
> ZIPku kvuli nastroji ziptool, ktery pracuje jen se SCSI jednotkami, me
> napadlo emulovat i jednotku CDROM (CyberDrive). Po uprave konfiguraku a
> prekladu jadra vse vypadalo zdanlive OK. Ale az do doby kdyz jsem chtel
> grabovat audiostopy do mp3 za pomoci programu RipperX. To je jen graficke
> rozhrani a pouziva cdparanoiu ke grabovani. Cdparanoia me stejne jako vam
> zahlasila, ze nemuze najit platne scsi a vnucovani parametru nezabralo.
> Jenze na rozdil od vas jsem emulaci zrusil a pokorne se vratil k puvodnimu
> [...]

	taky reseni :-))) me osobne by emulaci scsi cdrom nikdy nenapadlo pouzivat,
pokud byx potreboval jenom grabovat audio cd (mimoxodem, ja pouzivam -
vlastne zatim nepouzivam - grip, co je subjektivne lepsi? grip nebo
ripperx?). jenomze mam jeste vypalovacku (ty se xystam rozxodit az se mi
podari vyresit tenhle problem :-))) a ta emulaci scsi vylozene potrebuje. v
tom to je. takze vase volba mi prece jen nepomuze ;-((

--
daniel f. hrouzek - programátor stratosféra on-line

email	hrouzek na stratosfera.cz		icq	77845458 (d_f_h)
xchat	d.f.h (www.xko.cz)		www	www.stratosfera.cz
						www.taverna.cz

trustno1