kdm bez X - doplneni

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Úterý Leden 9 15:17:05 CET 2001

Dne út, 09 led 2001 jste napsal(a):
>ja ked som to hladal fungovalo to ze som vuyhodil
>cely konfiguracny adresa pre xdm a slo to :)
>brute force ale dalej som sa s tym nezaoberal :))

Diky, zkusil jsem to, ale nepomohlo. V logu se objevila hlaska ze nemuze
otevrit soubor a dal se nebavil.

Jinak jsem si ale vsiml dalsi veci, zkusil jsem putis aspon server VGA16 a kdm
uz lokalne skutecne bezi, ale zdalky se prihlasit nelze (v XAccess mam
hvezdicku, server neodmita spojeni, ale vubec na danem portu neposloucha).
Zrejme vubec nevi ze ma poslouchat na siti, kde se takova vec konfiguruje?
Instaloval jsem to uz na 3 pocitace a tohle slo vzdycky samo od sebe, az
tenhle se vzpouzi....

			Martin Spirk