Samba jako PDC pro WinNT

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Úterý Leden 9 16:11:31 CET 2001

Jste prvni clovek, ktery ma vlastni zkusenost presne s tim, co bych tady
chtel zprovoznit. Ten backup server na WinNT bych chtel udrzet hlavne
pro spravu site jak jsem dosud zvykly (User Manager for Domains, Server
Manager, System Policy Editor) nez se naucim delat obdobne veci primo se
Sambou..

Chtel bych se tedy zeptat, jestli je moje predstava (PDC Linux, BDC
WinNT4.0 - stanice NT a sprava uctu z backup NT) realizovatelna a jestli
je mozne vse pripravit tak, ze by se po pracovni dobe odstavil soucasny
WinNT server, na jeho misto by se dal Linux a druhy den by si nikdo
nevsiml zmeny?
Umi Samba prevzit databazi uzivatelu ze soucasne domeny?

Pokud by se mi to povedlo, mel bych velikou radost a napsal bych o tom
nejaky clanek pro Internet :)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net