Samba jako PDC pro WinNT

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Leden 9 18:12:44 CET 2001

On Tue, 9 Jan 2001, Vaclav Dvorsky wrote:
> Chtel bych se tedy zeptat, jestli je moje predstava (PDC Linux, BDC
> WinNT4.0 - stanice NT a sprava uctu z backup NT) realizovatelna a jestli
> je mozne vse pripravit tak, ze by se po pracovni dobe odstavil soucasny
> WinNT server, na jeho misto by se dal Linux a druhy den by si nikdo
> nevsiml zmeny?
O to se tady snazim, snad se to podari.
Samba verze 2.2.0-alpha1, jako BDC ji sice NT uznaly, ale neumi
synchronizovat domenu.
> Umi Samba prevzit databazi uzivatelu ze soucasne domeny?
To jsem zjistil, ze jako BDC neumi, ale existuje utilita pwdump,
ktera umi na NT vypsat potrebne udaje ve forme vhodne pro sambu.
Pozor pwdump na ftp.samba.org spatne vypisuje jmena uzivatelu,
pokud obsahuji znaky neobsazene v ISO-8859-1.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493