cdparanoia + generic scsi

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Leden 9 20:43:26 CET 2001

>         taky reseni :-))) me osobne by emulaci scsi cdrom nikdy nenapadlo pouzivat,
> pokud byx potreboval jenom grabovat audio cd (mimoxodem, ja pouzivam -
> vlastne zatim nepouzivam - grip, co je subjektivne lepsi? grip nebo
> ripperx?). jenomze mam jeste vypalovacku (ty se xystam rozxodit az se mi
> podari vyresit tenhle problem :-))) a ta emulaci scsi vylozene potrebuje. v
> tom to je. takze vase volba mi prece jen nepomuze ;-((

Nevim - doma mam taky ide-vypalovacku a tusim staci pustit cdparanoia -d
/dev/scd0
a jede to celkem v pohode - snad jen tusim, ze v kernelu musi byt
zakompilovana
asi nejaka option pro SCSI CD-ROM support bez cehoz ta vypalovacka i
bezi ale
tusim xcdroast s takovou cdrom neumi normalne pracovat.

--
             There are three types of people in the world:
               those who can count, and those who can't.