zarovnani a nuly (0001)

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Středa Leden 10 08:14:26 CET 2001

"Pavel Janík ml." wrote:

>    From: Michal Hajek <hajek na nspuh.cz>
>    Date: Tue, 09 Jan 2001 12:02:42 +0100
>
> Zdravím,
>
>    > Kterak treba 1 zformatovat na 0001 (bez printf) ? Me se plete,
>    > ze to bylo nejakym nastavenim set, nebo typeset...
>
> možná byste mohl trošku nastínit, pro co to potřebujete... V C? Proč bez
> printf? V příkazovém interpretu? Stačí printf(1)? Jinde? Jak to souvisí s
> Linuxem?
> --

a) diky Alexandu Maluskovi. to je ono (typeset -Z4 a=1 :-)
b) - s linuxem to souvisi tak, ze jsem to zahledl v tehle
     konferenci
   - prave printf, jak jsem psal, jsem chtel vyhodit, anzto
     je to kandidat na oblibenou cenu za nejzbytecnejsi prikaz
     ve skriptu :-)

Diky,
		Michal Hajek

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz