zarovnani a nuly (0001)

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Středa Leden 10 09:01:10 CET 2001

Zdravim.
----- Original Message -----
From: Michal Hajek <hajek na nspuh.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, January 10, 2001 8:14 AM
Subject: Re: zarovnani a nuly (0001)

> a) diky Alexandu Maluskovi. to je ono (typeset -Z4 a=1 :-)
> b) - s linuxem to souvisi tak, ze jsem to zahledl v tehle
>      konferenci
>    - prave printf, jak jsem psal, jsem chtel vyhodit, anzto
>      je to kandidat na oblibenou cenu za nejzbytecnejsi prikaz
>      ve skriptu :-)

To je velmi zaujimave. Tak printf je najzbytocnejsi prikaz v skripte? Prosim
Vas, kto to vymyslel? O co lepsie je pouzit vyssie spominany typeset -Z4 a=1
?
Aku to ma vyhodu?
Ako jednoduchsie napisete napr. printf("%04d\t%08x\t%s\n",a,b,c), ci uz v C,
awk alebo priamo v skripte (samozrejme s prislusnou syntaxou) ?

Ing. Juraj Hilovsky
CVT PU
Presov