Fonty StarOffice pri exportu -> EPS

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Středa Leden 10 08:47:07 CET 2001

V ceskem StarOffice 5.2 (SuSE) jsem zkusil vytvorit obrazek obsahujici
pisma Times New Roman, Arial a Times. Do nej jsem vlozil vzorec jako
OLE objekt. Ve vzorci byly ceské znaky.

Po vytisteni do souboru na Generic Printer a prefiltrovani pres sofc
jsem v Ghostview dokument bez problemu zobrazil.

Výsledek:

- V pismech Times New Roman a Arial se zachovaly vsechny ceske znaky.
- V pismu Times byly podle ocekavani ceske znaky kodovany chybne jako
  ISO8859-1.
- Ve vzorci se ceske znaky nezachovaly, misto nich se objevily
  otazniky. Je to s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobeno tim, ze
  StarMath neumi bez uprav vubec pracovat s ceskymi znaky.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz