Samba jako PDC pro WinNT

Jan Kurik kurik na amis.cz
Středa Leden 10 09:18:47 CET 2001

Dne Út, 09 led 2001 jste napsal(a):
> Jste prvni clovek, ktery ma vlastni zkusenost presne s tim, co bych tady
> chtel zprovoznit. Ten backup server na WinNT bych chtel udrzet hlavne
> pro spravu site jak jsem dosud zvykly (User Manager for Domains, Server
> Manager, System Policy Editor) nez se naucim delat obdobne veci primo se
> Sambou..
>
> Chtel bych se tedy zeptat, jestli je moje predstava (PDC Linux, BDC
> WinNT4.0 - stanice NT a sprava uctu z backup NT) realizovatelna a jestli
> je mozne vse pripravit tak, ze by se po pracovni dobe odstavil soucasny
> [...]

  Jak jsem psal jiz pred tim, mam to pouzito pro overovani uzivatelu, zda
jsou ci nejsou v domene a pro spousteni nejakych logon scriptu po
prihlaseni se do domeny. PDC ale poskytuje vetsi funkcnost, kterou jiz
samba mnohdy nepodporuje. Zalezi na tom, co vsechno chcete po tom PDC.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>