skusenosti s prechodom na kernel 2.4.0

Středa Leden 10 09:45:56 CET 2001

> A pokud se na to, zda problémy při přechodu budou nebo ne, musíte ptát,
> problémy mít budete! Nechci působit negativně, ale před upgradem na 2.4 si
> pořádně rozmyslete, na co počítač potřebujete a zda-li se Vám vyplatí
> případné potíže...

	NO na routeru toho az zase tak moc neni a tak se to IMHO diky novym
vlastnostem Linuxu 2.4 vyplati... sam o tom uvazuji, stejne jsem to
delal i pri 2.0 -> 2.2 a vim, ze to jde...

BTW kdyz Documentations/CHANGES neni, kde jsou popsany prerekvizity
Linuxu 2.4?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno