skusenosti s prechodom na kernel 2.4.0

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Leden 12 01:53:25 CET 2001

On Fri, Jan 12, 2001 at 12:57:34AM +0100, Miroslav Petricek wrote:
> Kdyz uz jsme u toho, chtel bych se zeptat pametniku, jak se nyni bude
> odehravat dalsi vyvoj jadra. Otevre se v nejblizsi dobe vetev 2.5 a
> paralelne se bude doladovat 2.4, nebo se vsechno soustredi na 2.4 ?

[ Neodvazuji si mluvit "za ne", ale odhaduji, ze ... ]

Ted se bude nejaky cas oficialne pracovat "jen" na 2.4.* s tim, ze
Alan Cox bude mirne inovovat/experimentovat s verzemi 2.4.x-acY a
Linus bude zaplatovat s 2.4.[x+1]-preY, cimz se bude simulovat
rychlejsi (frekventovanejsi) vydavani verzi.

Az vyvoj dospeje nekam kolem 2.4.5 (+-autobus), tak se nekde objevi
nejake hoooodne testovaci 2.5.0, v kterem bude urcite mirne predelany
networking (ten soucasny ma udajne nejake drobnejsi designove
problemy), dale upravy memory managementu (zeptejte se Mikulase
Patocky, ten by mohl vedet vice) + mraky vselijakych inovaci, ktere
byly v dobe 2.3.x a 2.4.0-test* odlozeny na dalsi vyznamnou release.
Az se jadra 2.5.x dostanou do mirne pouzitelne podoby, tak se zase
bude nejak chvili testovat s 2.6.0-test* atd ...

Jinak Linus se parkrat na mailing listu vyjadril, ze hodla vydavat
verze rychleji ... jestli tim myslel pravy ty verze -testX a -preX,
anebo casteji 2.[X+1].0 (asi ano) ... ?

[ Znovu pripominam, ze to byl jen muj odhad castecne podporeny
utrzkama z nekolika emailu linux-kernel@ konference ... pokud se k
tomu jeste nekdo kompetentnejsi vyjadri, budu rad ]

bye

--
   Martin Mačok
  underground.cz