Fonty StarOffice pri exportu -> EPS

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Středa Leden 10 10:00:58 CET 2001

zmenil jste ve scriptu sofc cestu k sedu? ja instaloval SO52CZ na RH7neCZ a
jelikoz suse ma sed v /usr/bin a RH v /bin nechodilo to (ty cesty pisu z
hlavy, nebijte mne pokud nejsou OK).

dejte which sed a porovnete s prvnim radkem v sofc (#! /..../sed)

MP