Rychlost 2.2.16 vs. 2.4.0?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Leden 10 09:47:07 CET 2001

On Wed, Jan 10, 2001 at 08:55:54AM +0100, Kasparek Tomas wrote:
> Zkompiloval jsem si 2.4.0 (gcc 2.97 snapshot!!!) a seti mi jede misto
> 30hod JEN 25hod. I jinak to vypada rychleji, ale:

setiathome rozhodne nelze pouzivat jako nejaky benchmark, protoze
kazda jednotka se pocita jinak dlouho. Nektere dokonce jen nekolik
minut, kdyz tam nenajde nic zajimave na analyzu.

> - je otazka jaky vliv ma jadro a jaky treba vykon HDD
>   protoze ten muj (IBM v Acer E710) jede na -X34 mword DMA 2 cca 7,5 MB/s
>  s s novym jadrem jde i UDMA ale -X66 udma 2 to jede cca 6,3 MB/s.

K tomu nelze dodat nez to, ze je to potreba vyladit a pohrat si s tim
... neexistuji obecne parametry, ktere by zpusobovaly urychleni na
vsech typech HDD soucasne.

> - jak je jadro zkompilovano (nikde se nepise ze by se mel pouzit gcc 2.97
> nekdy z 20.11.200 :-). A take s jakymi volbami.

Tady nejak nevidim, na co presne se ptate. Kazdopadne doporucovany
kompilator je egcs-1.1.2 a co se tyce gcc-2.96, gcc-2.97 a hlavne
aktualnich verzi z CVS, tak by to _melo_ chodit ...

http://kt.linuxcare.com/kernel-traffic/latest.epl#1

bye

--
   Martin Mačok