Rychlost 2.2.16 vs. 2.4.0?

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 10 15:09:22 CET 2001

> Dobry den,
>
> Zkompiloval jsem si 2.4.0 (gcc 2.97 snapshot!!!) a seti mi jede misto
> 30hod JEN 25hod. I jinak to vypada rychleji, ale:
Seti asi neni zrovna vhodny k porovnani...

Kdyz uz se tady objevilo tolik ruznych porovnavacich casu, tak take prispeji
svou troskou do povestneho mlyna (testoval jsem to na kompilaci jadra 2.4.0
na stare P100 s malo pameti a starickym diskem, takze jsou ta cisla trosku vetsi :-( )

pri starem jadru 2.2.17 (bez jakyhkoliv patchu) mi "time make bzImage" vyhodil
	44m43.146s
	40m25.790s
	 2m10.070s
potom jsem to same prelozil pod prave prolozenou 2.4.0 a vysledkem bylo :
	43m41.394s
	41m12.350s
	 2m10.740s

Tak a zase je co k diskusi :-)