zarovnani a nuly (0001)

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Středa Leden 10 09:38:55 CET 2001

Juraj Hilovsky wrote:

> To je velmi zaujimave. Tak printf je najzbytocnejsi prikaz v skripte? Prosim
> Vas, kto to vymyslel? O co lepsie je pouzit vyssie spominany typeset -Z4 a=1
> ?
> Aku to ma vyhodu?
> Ako jednoduchsie napisete napr. printf("%04d\t%08x\t%s\n",a,b,c), ci uz v C,
> awk alebo priamo v skripte (samozrejme s prislusnou syntaxou) ?

Nevim, kdo to vymyslel, pokud myslite ceny za nejzbytecneji pouzite
prikazy :-) A v tom mem konkretnim skriptu jenom potrebuju
nastavit promennou, ne ji vytisknout, takze interni prikaz typeset
mi skutecne prijde vhodnejsi, nez externi printf.

Michal hajek

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz